Herlig å være i Redding


Å være her i Redding er helt fantastisk! Jeg koser meg sånn at jeg nesten tenker (er dette en drøm). Med andre ord det er kjekt her! Men jeg skal tilbake til Norge! Vi har jo en nasjon å nå! Halleluja! Amen! Gud er så god



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *